2012. augusztus 20., hétfő

Sacher muffin

A hétvégén anya  úgy kelt fel, hogy ő csokis muffint kíván, méghozzá Sacher muffint. Én is nagyon szeretem a csokis muffinokat (is) így hamar el is készítettem. A recept Samy blogjáról van, nagyon köszönjük neki!



Sacher muffin

Hozzávalók(12 darabhoz):

10 dkg étcsokoládé, 10 dkg margarin, 2 tojás, 15 dkg cukor, 10 dkg sárgabarack lekvár, 15 dkg liszt, 1 kk sütőpor.

Tetejére: baracklekvár, csokimáz, tejszínhab.

Elkészítés:

Az étcsokoládét a margarinnal gőz fölött megolvasztjuk, félre tesszük hűlni. A tojásokat a cukorral habosra keverjük, amíg jó világos vaj színű lesz. Addigra az olvasztott csoki is langyosra hűl, így hozzákeverjük a cukros tojáshoz, óvatosan, majd a baracklevárt is és a végén beleforgatjuk a sütőporos lisztet. Muffinpapírral bélelt muffinformákba kanalazzuk, elég sűrű masszát kapunk, én kb. másfél ek. masszát tettem minden mélyedésbe. 180 fokra előmelegített sütőben 22 perc alatt készre sül. A kihűlt muffinokat megkenjük baracklekvárral és 20 percre hűtőbe tesszük. Utána jöhet rá a csokimáz és tálaláskor a tejszínhab, vagy akár olvasztott fehér csokoládé, kinek mi van éppen otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése