2012. március 30., péntek

Zöldségsaláta gazdagon

Az egyik nap az a ritka alkalmak egyike volt, hogy nagyon megkívántam a zöldséget. Így mindenfélét összevásároltam amit találtam és feldobtam csirkemellel. Szerintem jó lett:)



Zöldségsaláta gazdagon

Hozzávalók:

1 kis konzerv kukorica, 1 sárgarépa, 4 salátalevél, 8 dkg vaj, 4 szem retek, 12 szem koktélparadicsom, 8 dkg füstölt sajt, 16 szem olívabogyó, só, Provence-i fűszerkeverék, 2-3 ek olaj, 1 ek citromlé, 1/2 paradicsompaprika, 1 kisebb uborka, 15 dkg csirkemell

Elkészítés:

A csirkemellet felkockázzuk, sózzuk és kb. 5 dkg a vajon megpirítjuk. Mikor kész van kiszedjük, a vajat pótoljuk a megmaradt 3 dkg-al, és megpirítjuk benne a megtisztított, felkockázott sárgarépát. Ezt is félretesszük kihűlni. A többi zöldséget is alaposan megtisztítjuk, amelyet szükséges felkockázzuk és a hozzávalókat egy tálba rakjuk, rászórunk ízlés szerint a fűszerkeverékből, sózzuk, meglocsoljuk olajjal, citromlével, összekavarjuk. Hagyjuk kicsit hűtőszekrényben összeérni az ízeket, majd tálalás előtt, beleforgatjuk a pirított csirkemellet és a sárgarépát is, valamint a felkockázott füstölt sajtot. Ha túl száraznak találjuk, meglocsolhatjuk tejföllel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése