2012. március 2., péntek

Bécsiszelet sütőben

Egyszerű étel a bécsiszelet, de valahogy most úgy kivántam, hogy ne csöpögjön az olajtól. Eldöntöttem, hogy sütőpapíron fogom készíteni sütőben. Kicsit bizonytalan voltam, de ráakadtam Gabojsza receptjére és bevált!



Bécsiszelet sütőben

Hozzávalók:

sertéshús, tojás, szezánmag, füstölt sajt, só, bors, liszt, zsemlemorzsa.

A hússzeleteket kiklopfoljuk, sózzuk, borsozzuk. A zsemlemorzsát összekeverjük szezánmaggal és reszelt füstölt sajttal, kb. egyharmad arányban mindegyiket. A hússzeleteket egyenként belemártjuk a lisztbe, a felvert tojásokba és a sajtos-szezánmagos zsemlemorzsába. Sütőpapirral bélelt tepsibe helyezzük és 180 fokon kb 50 perc alatt készre sütjük. Félidőben a hússzeleteket megfordítjuk.
  

5 megjegyzés:

  1. Jó dolog ez a sütőben sütés. Nálam is egyre gyakrabban készülnek így az ételek. Guszta lett a bécsid. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Én is jobban szeretek mostanában a sütőben sütni... Nagyon tetszik ez a husi is így készítve, mentem az ötletet! :)

    VálaszTörlés
  3. Csajok, örülök, hogy tetszik, gondolom még egészségesebb is:)

    VálaszTörlés
  4. Sosem lesz olyan, mint a bő olajban sült, de egészségesebb és majdnem ugyanolyan finom:-)

    VálaszTörlés
  5. Ha tepsibe való, ferdére felállítható rácson sütöd, fordítanod som kell és gyorsabban is megy.

    VálaszTörlés