2012. január 30., hétfő

Corn dog, avagy öcsém a konyhában :)

Tegnap reggel öcsém készítette a reggelit. Ritkán készít kaját, de mikor készít akkor az biztos, hogy különleges és finom. Ez az étel egy amerikai gyorskaja, állítólag ott sok helyen lehet kapni, én eddig itt még nem láttam, nem is hallottam róla, de szerintem nem utoljára volt ez sem készítve :) Recept innen.
 

Corn dog

Hozzávalók:

10,5 dkg liszt (+még kb 1 ek), 10,5 dkg kukoricaliszt, 6 g tasakos élesztő, 1 tojás, 1,5 dl víz, csipet cukor, só, 6 db virsli, olaj, 6 db saslik pálcika.

A langyos vizet elkeverjük a cukorral, az élesztővel, a szobahőmérsékletű tojással. A kétféle lisztet összekeverjük és a tojásos keverékhez adjuk, legjobb ha az egész egy magas pohárban van. Bő olajat forrósítunk. A virsliket a saslik pálcikákra húzzuk és belemártjuk lisztbe, majd a masszába és a bő olajban kisütjük, hogy szép aranysárga legyen. Ketchuppal, mustárral, majonézzel kináljuk.  
 
 
  

7 megjegyzés:

  1. De jól mutat a keresztmetszete! :) AZ egyik hozzászólásban olvastam imént, hogy sütőporral is készíthető (ha nincs éppen élesztő)!

    VálaszTörlés
  2. Én nem is olvastam... Kikell próbáljam úgy is:)

    VálaszTörlés
  3. Isteni ezt en a heten legalabb 3 szor sutom a gyerekeim imadjak...Udvozlet New Yorkbol..a tobbi receptek is nagyon jok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, New Yorkból? Olyan messziről? Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a receptek!

      Törlés
  4. Biza-biza, Amerikában mindenhol kínálják ezt reggeliként. Én nagyon szerettem,(akkor még ettem húst), attól volt igazán érdekes, hogy 1O-2O szószba lehetett mártogatni. Ki kell találjam húsmentesen milyen lehet, hiszen ez tízórainak is nagyon jóóóóó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld meg, hús helyett tegyél bele sárgarépát pl... vagy más hasonló zöldséget... :)

      Törlés