2011. november 13., vasárnap

Sárgarépás, gorgonzolás tojásrántotta

Nem tudtam mit készítseg reggelire, csak a tojás alapanyagban volt biztos. Aztán benéztem a kamrába és láttam, hogy ott árválkodik egy kissebb sárgarépa, na gyorsan azt felhasználni, aztán benéztem a hütőbe és láttam, hogy még van gorgonzola is, így jött ennek a reggelinek az ötlete. Tudom, kissé szokatlan, fura párosítás, de nekem ízlett.






Sárgarépás, gorgonzolás tojásrántotta

Hozzávalók: 3 tojás, 2 kk zsír, 1/2 dl tej, 3 ek reszelt sárgarépa, só, bors, kb 8 mogyorónyi darabka gorgonzola.

A zsírt egy serpenyőben felmelegítjük és rászórjuk a reszelt sárgarépát, amit kissé megpirítunk. Egy tálba felütjük a tojásokat, sózzuk, borsózzuk, hozzáöntjük a tejet, összekavarjuk. Mikor kicsit megpirult a sárgarépa ráöntjük a tojásokat és a szokásos módon készítjük a tojásrántottát. Mikor már majdnem készen van, levesszük a tűzről, rászórjuk a gorgonzola darabokat, majd mégegyszer összeforgatjuk és készen van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése