2011. november 24., csütörtök

Pizza

Laci már egy ideje nyaggat, hogy készítsek rendes pizzát is, mert még sosem készítettem, mindig rendeljük valahonnan... Na most valahogy rávettem magam és azt hiszem ma is ezt fogok ebédelni:) A tésztája ugyanaz, mint a dán pizzáé.






Pizza

Hozzávalók:  pizzatészta, 2 ek paradicsomszósz, pizzafűszerkeverék, 4 csiperkegomba, 3 szelet sonka, kukorica, 1 zöldhagyma, 2 cikk fokhagyma, 10 dkg sajt, 2 virsli.

Összegyúrtam egy adag dán pizzatésztát és elvettem annak kb. egyharmadát, a többit lefagyasztottam következő alkalomra. A sütőtálat kizsíroztam, liszteztem és kinyújtottam benne a tésztát. Megkentem a paradicsomszósszal, megszórtam a pizzafűszerkeverékkel, a vékony darabokra vágott fokhagymával, sonkakockákat raktam rá, vékony virslikarikákat, gombaszeleteket, kukoricát szórtam rá és karikákra vágott
zöldhagymát, majd az egészet megszórtam reszelt sajttal és előmelegített sütőben készre süttem.

3 megjegyzés:

  1. biztosfincsi lett:)kicsi ugyes;)holnap tali puszika

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Van valami az asztalon, letakarva, ha kívánod majd egyél belőle, most készítettem;)

    VálaszTörlés