2011. november 9., szerda

Egy kis vitamin a hideg időkre





Az idén találtam rá erre az érdekes bogyóra és kipróbáltam, tényleg nagyon jó. A neve homoktövis. Az íze magára eléggé savanykás, de ha összekevrük mézzel, akkor sokáig el is áll és még finom is. Nagyon magas a C-vitamin tartalma, ezért ideális "gyógyszer" a hideg őszi, illetve téli napokra. Napi 1-2 kiskanál vagy 1 pálinkáspohárnyi mindenképp jót tesz az immunrendszernek. Akik szorgalmasabbak, készíthetnek belőle szörpöt is, én ehhez túl lusta voltam, így ilyen formában szoktam ellegetni. Ajánlom mindenkinek:)

2 megjegyzés:

  1. Örömmel veszem tudomásul, hogy nem csak én vagyok homoktövis-rajongó. Készítettem már szörpöt, mézben is raktam el sőt főztem lekvárt is belőle - csodálatosan különleges.

    VálaszTörlés
  2. Wow, a lekvárt szivesen megkostólnám...:)

    VálaszTörlés